:@

hej bloggen allt är så jobbgit för
 
1 har redovisning för projektarbete på tors och jobbar 24/7 hela tiiiden m d och ja hatar de och är så nervös för redovisningen för våra handledare är ute för att KILL US!!!!!!! + min handledare har sagt att ja nt skickat in nåt under tiden vi jobbat (hehehehehe kansk för ja började för nån vecka sen ;PPP) så han ba "ja de här är superdåligt blabla vet inte vad du har gjort ens blabla kanske ig? blabla kommer ställa 1000 jobbiga frågor efter din redovsning blabla"
 
kan nt se vad moa menar m leverpastej i leos panna 
 
 
redovisningen får bara va allra max 20 min annars AVBRYTER dom va man än säger + man måste hinna ha frågestund inom de 20 min och ida när ja övade på min redovisning och skulle se hur lång tid den tog mindes ja nt om klockan va 21:04 ellr 21:14 när ja börja 
 
försökte se ut som piplarssons ida men tkr nt att ja lyckades
 
i morrn kan man ha m sig fika till sv lektionen men ja orkar nt köpa nån
 
denna veckan har vi alla våra sista lektioner NÅNSIN. IHELA VÅRA LIV. OM VI NT VILL PLUGGA NÅN MER GÅNG FÖRSTÅS. MEN ÄNDÅ. SISTA LEKTIONERNA PÅ GYMNASIET. NÅNSIN. JAG DÖR. känner att ja måste carpa men får mer panne av d????? 
 
diskmaskinen är trasig
 
att ja först stavade diskmasjinen min hjärna har alltså fått en blödning??
 
nu kör vi bildspel på mig när ja känner allt d jobbiga
 
 
åhh nu kom ja på att ja kommer behöva lämna tbx min mac när ja slutar skolan ååh extra jobbigt!!!!!! hur ska detta gå utan photobooth?!?!??!?!?!
jaja hejdå från inezzzZZZzzzZZZZZzz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0