trayma!!!

ja fortsätter mitt tema på att göra onödiga saker tex igår va ja på ferre och dansade och gjorde the good old shuffle somm en bör sen ba mitt i shuffeln känner jag något shuffla in i MIN FOT!!!! aj tänkte ja och gick till köket och tog a mig mina strumpbyxor och då blödde ja på knät men de iggar vi tills vidare och under foten blödde ja massor!!! de va glas i min fot!!!! alla blev mkt involverade i detta drama och skulle dra ut de men de gick ej och de gjorde så fjhguehguefoegvfjdbgoeruhg ont så jag dog rip. den försvann iaf nt och nu får jag gå runt på sidan på foten hela tiden för kan nt gå på fotsulan??? hade lite meltdown innan när ja försökte ta ut den sj :PPPPPP sen gick ja till pappa och ba DRAA UTT DENNNN BUHUHUHUHUHUHU :'((((((((((((( men de gick ej utan de gjorde bara cpcpcpccp ont och ja grät och skrek så i morgron får jag åka till sjukhuset och dom får dra ut den och jag r räd!!!!!  
plåster på min fosse som ja nt ens kan använda
törstig arg ledsen smärtfylld obs mest smärta känns de för ja känner typ att de sitter ett glas i min fot så äckligt!!!!!!! men alltså så fort man nuddar minsta lilla såvll ja ba kräkas av onthet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0