så mkt tankar

känner litt så här. pga vakna kl 06:57 och ringde till vårdcentralen för att få en tid för att få litta antibiotika så att ja kan bli frisk från denna helvetesurininfektionen :(:(:((:(*((((
MEn är gla för att ja har lärt mig nya låtar på blockflöjt och kmr lägga upp dom p yoututbe och bli kändizzhhh :D:D:D
Ida kanske ja stannar hemma från skolan för d känns som att ja kmr kissa på mig hela tin å d är nt kul, men om ja gör d måste ja ändå skriva en historia uppsats :(:((((:///
Men en sak till som är rolig är att jag har lämnat in min cykel på service (<--- obsss, cykelspa) och nu kmr ja ha en rikti smooth kedja och batterilampor som sitter fast om kmr lysa hela vintern lång :DD
kan nån förklara vf ja och sleipnez nt får vara m och göra detta? jo kanske för att vi nt är kända än, men asså d är upp till er att göra oss kända så pliz gört!!!!
men också!!!! jag fyller 18(??????) på sönda??!?!?? så snart, plus ja ä nt redo för d. Asså alla ba "nä men du kmr nt bli vuxen ba för d?" Man ba JO D KMR JA

1. Ja kmr få brev från försvarsmakten
2. Ja kmr nt få gå till barntandläkaren längre
3. måste betala för läkar å tandläkar besök???? (nt säker på detta för vi betalar ju skatt men d kanske nt räcker??? alla säger iaf att tandl. är dyrt)
4. Ja kmr nt behöva mamma å pappas autograf p allt?? hur kan nån ge mig så mkt ansvar??
5. Ja behöver nt längre gömma alkohol
6. ja kan komma hem när ja vill
7. ja får bestämma själv
 
SÅ KOLLA SÅ MKT LÄSKIGT VUXET SOM HÄNDER, NU KAN NI NT KOMMA OCH SÄGA ATT INGET HÄNDER FÖR D GÖR D!!!!!!!!!!
men asså innan så tyckte ja att allt detta skulle bli kul, typ när ja va 12, men nu när d bara är typ 3(!!!!) dagar kvar så ba känns d riktigt läskigt.
 
~HELP~~
 
Puss hejd från klööööööverzzzzmoaaaaa

Kommentarer
Postat av: Inez

va är d vi nt får va med och göra??? fixa cyklar?? +jag fick brev från försvarsmakt idag!!! man kunde spela ett spel på baksidan det va kul!!

2013-10-10 @ 15:34:50
URL: http://botellonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0