HELo

ååäööhooååå j ska passa bäbis om fem min och ja r så trötttttttt
kmr döö
som tur r är hon väldi rolig ibland och pratar riktit divit och gestikulerar stort fast hon är ba 2 år så man fattar 0 hahahahahah 
1 annan sak är att ja har bytt bena på mitt hår idag :S
harry gillart men 2 getingar har försökt bygga bo ida i håret så blir lite osäker :////// förövrigt lyssnar ja åsså på radio & d handlar om norrlänningar som är tonåringar som skolkar för att få vara med sina renar hahahahahaha d är kul. dom har också ett ämne på schemat som heter "motorsåg" :D nu sa dera lärare: hej, ja tänkte presentera mig. Jag heter idag Hans. va heter han alla andra dar DÅ???? tänk om ja hade bott i norrland ist för malmö..........hade ja också gått på motorsågs lektioner och dratt in luft ist för att säga ja? *existentielll kris* 
herå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0