kom å trösta mig

NÄ NU ja har blivit SJUK. och i övermorron åker botellonz till rom!!!!!!!!!!?????????????? allti blir ja sjuk när ja har 1 kul plan känns d som + att d känns lite som ----> denna  <------gången ps d va en annan gång ja hade rolia planer men blev sjuk kuk. så nu käns d alltså likadant i min hals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tänk om ja flyger i flygplanet och kan nt andas plötsligt? läbbigt. 
här r jag inez men ni kan likagärna kalla mig les miserables
här r ja när ja skulle visa att d ända ja gjort ida är att dricka te för fått för mig att d hjälper mot att va sjuk men d gör de nt ens men iaf så va tet brännandes varmt och ja brände mig på tungan 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0