hej vilcken underbar dag de e och man kan vara som man e och bara leva tsm

snodde 1 lista från (((***denne ****))) bra tjejenenenen pga ÄLSKAR LISTOR!!!!!!!!! som att bli intervjuad & va känd :))))
 

Dagens frisyr:
hästasvans bild bevis 

jaha man ser ju knappt men hoppas ni tror mig :SSSSSSSS
 

Dagens kläder:

svarta byxor blå tröja mensfärgade trosor :/

Dagens händelse:

mina simmar andrea och anthony  myspyste för första gången 

Dagens vill ha:

huset som ja gjort till andrea och anthony?????? så himla fint får panik pga kmr aldrig kunna göra så fint i verkligheten

Dagens saknad:

den tiden ja nt had mens alltså i onsdags

Dagens tråkigaste:

när min teaterlärare sa INGET med arg röst när ja också ville se v d va för fel på 1  i min klass öga :/// hon ba kan du kolla om d är gult i mitt öga?? så spännande?? men fick ej se :/// 

Dagens godis:

inget alls????????? inte orkar väl ja gå och köpa godis och ingen köper d till mig fast vänta ska kolla om pappa har brb han hade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fast chokladerna va mörka och äckliga D:

 
 

Dagens humör:

trött som vanligt :DDDDDD och ont  i magen

Dagens komplimang:

"well done"- cambridge-engelska lärare, heleneholm

Dagens längtan:

sönda!!!!!!! 1a advent!!!!!!! 1a december!!!!!! = julen börjar!! ska äntligen sätta upp en ljusslinga och fortsätta dricka glögg och julmust och allt annat 

Dagens tv-serie:

har ba kollat på andrea och anthony nr dom har myspyst 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0