CIAOOOO

Imorgon åker Botellonz + addepadd till ROM!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
asså först så ville ja nt alls åka??? typ hoppades på att bli kräksjuk (jag som har kräkfobi???) så att jag nt skulle kunna åka pga var så himalns nervis??+ men nu känns d bra??? SÅ HIMLA SKITJÄVLASKÖNT!!!
 
 
ska ba cruiza runt bland colllosseummmm å fontänen di trev(l)i(g) ;);););)))) o in i massa 2hand affärer å ba köpa allt B-)) + dricka all alko i hela italyyyyy
känner mig taggadddd!!!
 
nån här som har nåt sånt supertips som vi inte får missa? lr nån rolig flyghistoria??
(millan din räknas nt för den har ja redan hört + den va skitrolig (och synd om dig) så ingen annan kmr vilja skriva för du klassar ut dom) 
 
eller skriv nåt annat kul om resor lr så??? för liksom ni börjar närma er 30st som hänger runt här i cyberspace///botellonz// men ingen vill kommentera??? typ ibland en som säger nåt men oftast r d ja och inez som kommenterar på varandras inlägg??..........................................................
 
som tack p förhand för att ni kmr kommentera mera(!!!) så får ni en supertöntig bild som ja tog och ville vara bloggishhh i nian och hade köpt nya shorts och en kamera som nt ens funka??? ville ba ha den så att folk skulle tycka ja var cool för ja hade en gammal kamera.....?? 
***LOLALERT***
xoxo klövers :^*

Kommentarer
Postat av: lisa

önskar er all lycka i italy!!!SES NÄR NI KMR TBX!!!! hehehe sist jag flög flygplan satt jag bredvid ett medelålders småländskt par, de ASGARVADE åt de där sketcherna som visas på tv-skärmarna... dvs typ buskishumor... antingen att nån man har på sig "kvinnokläder", sexistiska skämt eller att nån tappar brallorna å typ bajsar på sig??? SÅ LÅG HUMORNIVÅ... men det småländska paret tyckte det var kul, ej jag. HOPPAS NI FÅR BÄTTRE LYCKA MED ERA STOLSGRANNAR. krAM å kizzez

2013-11-14 @ 22:12:00
URL: http://lisattack.blogg.se
Postat av: millan

HA DET SKITFINT I ITALIEN BRUUUUDSSSS. ät en massa pasta och carpa skiten ur rom (är så jäkla avis jag vill dit å') längtar tills ni kommer hem för då ska vi julbaka!!!!!!

2013-11-14 @ 22:19:36
URL: http://millandao.blogspot.com
Postat av: applestrove

Hej moa o inez ville bara säga att jag är stort fan av the botellonz blogg och nästan alla i gbg är också det!!!

2013-11-18 @ 16:36:50
Postat av: applestrove

min enda flyghistoria är att jag och ylva en gång försökte komma på alla stater i usa men vi kunde inte komma på den sista (!!!!!!!!!!!) ylva tyckte det var så störigt så hon ville fråga flygvärdinnan men var för stolt

2013-11-18 @ 16:38:05
Postat av: applestrove

och en gång satt jag bredvid en kille som hade ett SKITÄCKLIGT SÅRRRRR så jag ville spy exakt hela resan för han bara hade det frtt ute i kupén och inget plåster på så det kände som att det åt sig in i mina ögon + som att jag andades in hans äckliga sårmolekyler ÖE

2013-11-18 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0