Sleipner/Inez

Hej allihopa här kommer svaren på era frågor från frågestunden :D <3
 
Hur sminkar du dig? Hur känns det att ha en så pass populär och stor blogg som du har? lätt bästa sundsvallsbloggen!! Jag lägger på min för mörka foundation först sen mascara sen drar jag lite på ögonbrynen med en kajalpenna sen lägger jag lite rouge eller sånt brunt, kommer ej ihåg va d heter?? på kinderna om jag känner mig festlig *bo0OriiNnGg* tack så mycket!! vi har kämpat hårt för att bli bästa sundsvallsbloggen!!
 
kämpar
 
Hur många skor har du? ett par svarta ett par kängor ett par leopard klackaskor och ett par flipflops med klack (???) som jag va tvungen att köpa i tanzania för mina converse gick sönder, men dom är så obekväma att dom knappt räknas
 
 
 
Vad för tröjor använder du mest? HOODIES. 
 
Adidas & goldchainzzz= mitt liv
 
Vad för väskmodell tycker du om? asså vadå väskmodell? d e kul att ni vill veta saker om oss och ställer frågor och så men asså va är detta för fråga igentligen?
 
 
 
Använder du klocka? JA! går ingenstans utan min goldenwatchhhh
 
 

 
Vad för byxor har du mest av? hotpants...............skoja..................eller?
 
 
Vad äter du till pannkaka? ok såhär: banan/nutella, sirap/frysta bär, socker/citron
 
 
Hur många läsare har du per dag? ca 6
 
 
 
 
 
Vad tycker du om Ronja strid? vem är d
 
 
 
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart två år, den senaste tiden har vi bråkat väldigt mycket om bara småsaker som blir till stora gräl, jag undrar om det verkligen kommer ordna sig och bli bättre tillslut. Jag undrar hur det är för dig och Anton, brukar ni bråka och varför? Kram menar du Anton från min högstadieklass? Vi bråkar inte faktiskt och jag tror det kommer lösa sig med dig och din pojkvän. jippiiiiiiiii
 
 
Hur sparar du gif’s och hur lägger du in dom på bloggen? jag klickar på högerdelen av min dataknapp och tycker på spara som och sen vet jag inte hur jag lägger in dom på bloggen för jag har inte testat på länge, ska testa nu 
yes de gick
 
 
Hej Hanna! Hur blir man mindre blyg? Jag är inte alls den blyga typen bland kompisar-där är jag jätte framåt och tar plats, men när det handlar om nya människor blir jag jätte blyg! Har chattat lite med en kille på min skola, men har aldrig vågat hälsa på honom i skolan (i verkligheten) .. Han måste tycka att jag är jätte konstig, men det blir aldrig rätt tillfälle.. hur ska jag göra? ???? heter Inez men ok.............  + orkade inte läsa hela frågan men för att bli mindre blyg tycker jag du ska youtuba "how to be more outgoing and popular"
 
 
Hur mår du idag, på en skala mellan 1-10? 1 skoja 10 såklart
 
 
Vad är meningen med livet? doctor jones
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahahaaaa orkar inte denna bloggen är roligast, ok???!!?!?!?!!?!?!?!?!?!!!

2013-01-24 @ 00:25:15
URL: http://Botellonz.blogg.se
Postat av: manda da manda

svar: ja fyfan, hur tänkte jag där!?!?!?!? GÖRA EN GIF DÄR JAG VISAR PATTARNA?!?!!? fyfan. snygga smala tjejer som tar plats och visar sig halvnakna i gifs alltså. skicka tillbaka dom till skuggan av ljuset där de hör hemma. och släng ut alla fula brudar och låt de få ta plats. :-))))

ps. ni verkar va sköningar!

2013-02-05 @ 00:39:39
URL: http://mandadamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0