SÅ.... JA HADE EN FEST!!!

och d kom några människor :DDD och ja hade en kamera som laddade ur efter ca 30 min.... men här är det som blev förevigat. Temat var alltså bokstaven M som i mitt namn höhö
VSG1!!
Adam hade klätt ut sig till MMMiley Cyrus om ni nt fatta d??? Super hot liksom!!!!
Inez va trött lol - fast sen va hon MMMMajskolv å hade blåst upp massa balonger som va gula och petat in poppade popcorn i dom så senare fick ja smälla dom m en kniv och d va ca d bästa i mitt liv pga 1, ja älskar popcorn 2.slut men också ja va sikträdd att ja skulle stabba henne m kniven men d gick bra - tuuur!!
Här e Eva, hon va utklädd till MMModer natur, så himla bra!! plus hon lämnade sin solfjäder så ja har den nu å ba springer runt å fläktar mig hela tin' B-)
Är e Nicoel som ps, är en av mina bästa vänner!!! hon var utklädd till (steriotypisk) MMMexicann :)))
Här är Lina, hon va utklädd till MMMunk, assådetta va typ också d bästa, hon hade målat en badring och satt sånna mjuka pappiliotter på och ja ba wow!!!
Här e Isak, min loverboy<33 och han va Methlover, aka Walter Wite, blev riktigt rädd för honom pga han hade sån flintis mössa under d gula!!! :S:SSS
HÄR ÄR HON!!!!!!!!!!!!!!!! Fatta va fett????
Här är Alma, hon va en i pockeymon som hette nått på M som ja n minns, och det känns dumt för d var typ den enda tjejen i serien :((( förlåtttt
Här är Siri, min syster alltså!! Hon var utklädd till MMMilitant vegan hahahahhaa, så söt och arg!!!!
Och här är hennes kille Ludvig som var utklädd till.... MIGG!!!!!!!!!! alltså MMoa :D:DDDd kände mig så hedrad fastän ja nt har så mkt hår på bröstet!! (hahah nu när ja skriver detta är ja rätt trött så först skrev ja "nt så mkt hår på bordet" lolllll)
Här är Hannaaaaa, hon  va utklädd till Mmmmario och hon vann pga ja hade gett henne denna utmaningen ca 6 timmar innan och så ba byggde hon en bil och ja höll på att dö av skratt!! 
 
så!! sen dog min kamera vilket var skitsynd för MILLAN kom ju!!! och var utklädd till AMANDA!!! och hade med sig två kompisar som var utklädda till MMMjölk och MMMönster hhahhaa så himla bra!!!! Mjölken var förresten LISA <3
Och Stina, min syrras kompis avr också utklädd till mig och allt var så roligt!!!! 
ps!!! hittade lite bilder på facebook också, som några i min klass knäppte jippiiii
Linnea var MMMercury m mantel å muschtachhshhhchhh, julia m silverdildo/microfon(????) var MMMisss/MMMrr Jay från top model
Jacob va MMmen ni black, Simona-Sebbe och My var MUsse/Mimmi pig, Lindie var också Misss/MMrrr Jay
Här är dom fina <3
 
 
sååå, men om ni alla som läser detta hade kommit, va hade ni klätt ut er till??? säg sanningen??? pusss så kram hejdå
 
 

Kommentarer
Postat av: millan

alltså åååååh! den där kvällen är den roligaste jag har haft i malmö hittills, NI VAR SÅ UNDERBARA DU OCH INEZ <3<3

Svar: GULLIS!!!!!!!!!!! DU MED <3333
inez å maoa

2013-12-08 @ 13:33:41
URL: http://millandao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0