lördens dag

hejj alla fans
 

här är en bild från mig innan ida när ja böjde mina lashes, asså funkar det ens??? svara ärligt ja lr nej
ja
nej
ja
nej/ja
????
och här r 1 bild på mig nu, lörda kvällllll men lol ingen bryr sig för d r ju jullov :DDDD så ja behöver nt ens hålla koll på dagarna+??? hihiiii najsss B-)
hejhejj
har också på mig finläppstiftet
löv those licious lipss XD
(loll tog på d för ca tio min sen trots att ja o isak ba ska sitta hemma o kolla på bron) och har lagt in en julöl i kylen ba för att ja r 18 och kan (lol r inte ens så himla sugen på en öl). Så som sagt ska vi nu ba gosa ner oss i min syrras säng o kolla på bron, vi är på 8 (/10) avsnittet SÅ HIMLA SPÄNNANDE!!!!!!!!!! och förmodligen kmr ja nt äta all öl utan ba kleta läppstift överallt, men d r d värt. PUSSS
 
SÅ, vsg för ännu ett webcam inlägg..........
 
kram o kyss o gos o hejdåååå sov gott alla fanzzzzz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0