lista m saker ni vill att ja ska svara pååååå

  • 52. something i'm talented at
    Spela blockflöjt obsiouslyyyyyy ;);););)))) 
  • 50. favourite picture of your idol
    Asså supersvårt att svara på detta??? plus känns som att ja gillar massa men så är alla dåliga på nåt sätt?? så kmr ni ba skriva "Nej du kan nt gilla hen pga hen tkr så här..." Så kmr ja få skämmas :/// och få ont i magen :///
    Men ok on top of my head kan ja komma på Kate Winslet!!! Pga 
    1. Hon är m i titanic som är min bästa film <3<3<3<3<333
    2. Hon säger nej till att bli retuscherad på bilder
HAHAHAHAHA  OOpppssss såg nu att frågan var "favourite picture of your idol" hahah lol här sitter ja och berättar om min idol ba.... jaja ska hitta nån jävla bild på henne då. Kmr ju ta en ur titanic för det är min bästa film juueee
 
kanske denna,  för hon ba är skithet naken här och en kan ba se på henne ögon hur pirrig hon är??? pga världens snyggaste kille som hon (rose) är kär i ska rita av henne och hon ska göra revolution mot sin mamma och hela hennes samhällsklass typ och hon ba pirrrpiirrrrr!!!

Eller denna för hon är så fin och glad och lycklig<3333
 
 
 
    • 25. role model

      Ja, här kanske jag borde ha skrivit Kate Winslet istället men jaja.... kan nt välja en så ja skriver nåra st. Kakan,
      min mamma,
      hanapee,
      kate winslet,
      beyoncé, 
      MIG SJÄLVVVV
      mina systrar
      OSV.......
      • 34. most embarrassing moment
        Mitt mest pinsamma ögonblick var när jag var ca 11-12 år och gick och spelade teater på MAF. Vi repade till en Astrid Lindgren pjäs och hade repat hela dagen och jag var skittrött och fick ta om en scen tusen gånger. 
        Då skulle ja typ röra mig och säga en replik och så råkade jag släppa en PRUTT!!!!!! SÅ. HIMLA. PINSAMT.
        För jag var typ 11 och allting var typ pinsamt när jag var 11 och killen jag var superkär i var där och ja höll på att dö. plus att inez adrig låter mig glömma detta så får skämmas ca 101000 ggr/år pga att hon säger d XDDDDd

Kommentarer
Postat av: amalia

Hahahahahaha jag minns inte din prutt. Så synd :(:(:(

Svar: Verkligen!!!!!!!
inez å maoa

2013-12-26 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0