hästsvanslörda

Hej alla fanzz <3<333
idag äre lörrrrda! Jag har hästsvans
tänkte liksom visa att min hästsvans blir som en massa maskar typ 4 st, men så när ja skulle fota så såg d snyggt ut så ja ba liksom yes bonus!!!! Så nu blev d ett snygginlägg istället för ett klaga på mitt hår inlägg, hihihihioho där blev ni lurade!
Men också, gissa var ja är.............?
S
K
u
r
u
p
..............
Ja d är så att min kille går på folkis här så ja kmr hit o hälsar på. 
 
*bra grejer m att han bor här och inte hos mig:
1, att ja saknar honom så ja blir pirrig när vi ska ses
2, är m sleipnez mkt mer nu!!!!!!
 
*dåliga grejer m att han bor här och inte hos mig:
1, här finns d bara en 90 säng  = trångt osv
2, alla här är ca 20 år och coola så när ja hälsar på måste ja va snygg och leka att ja också är lika cool = jobbiiitt
3, d är jobbit att sakna honom 24/777777777
4, dyrt att åka hit
 
har ni nåra tips för hur d blir roligare m "långdistans"???
puss å hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0