carpe detta vattenfall :*

Hey y'all bottelz! 
 
En jättejobbig sak är att Sleipnez är i Barelona  och igår tittade jag på skärgårdsdoktorn och vet ni vad som hände?????    *~§(OBS SPOILER ALERT!!!!!!!!!!)§~*
JO Vilma satte på Sol, vind å vatten!!!!!!!!!! Och Johan satt i en fåtölj och var riktigt tänd på Helena Solberg, och ja blev nästan tänd på självaste skärgårdsdoktorn själv, nä skoja ba d skulle alri hända. 
MEN jag kunde liksom inte ringa till inez och säga d???? pga hon är i Espaniennnnn :-( :-(
 
Idag ska ja först till bup och snacka m min psykkelog och sen ska jag träffa min mammmis som har ramlat m cykeln och brutit armen(!?!?!))!)!!??!?!?!), sen ikväll ska denne lille kroppen röra på sig och..........................BOXAS!!!!!! Fast ja vet nt om ja pallar, men d är tänkt så! Måste städa mitt rum ocksåååååå
D var allt för idaaaaa
NEJ SKOJA BA hihihii gick ni p den lätte????
Tänkte faktiskt förklara en grej,
alltså ni kanske har tänkt så här;;;;;;;
"vf heter dom Sleipnez och Klöversmoa?????"
 
*~*~*~*FÖRKLARING*~*~*~*
Ni vet världens bästa teddy gärdestad?(<3<3<3<3<3) Juste.
Han har skrivit låten Viking, som vi alla kan komma överens om att d är den bästa låten nånsin. Där sjunger han om smeden till sleipners 8 skor. Och sleipner är den hästen i asatron som hade 8 ben. 
Så d var kul så inez fick bli sleipnez.
Och en sak va också rolig att han skrev en låt som heter klöversNoa och då måste ja ju heta klöversmoa.
U GETTING IT??????? 
skönt att räta ut d frågetecknet så att säga XD XD :PP
 
ADIOS AMIGOS /klövers
 

Kommentarer
Postat av: michelle

Haha love denna blogg long time *~*~*~*<3*~*~*~*

Svar: Pussssssss!!!!!! love you<3
inez å maoa

2013-08-13 @ 13:13:52
URL: http://levsomengris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0